Bra bra!! :)

Gick grymt idag med!! ;D
Han lyssnade jätte bra!!
Trändae också lite med carrot sticken att röra den runt honom då han har spö skräck... (från att han blivit misshandlad...)
De tyckte han va lite läskigt. Men jag märkte det att så fort han tyckte den var läskig så gick han närmare mig som att han sa" Mamma, den e läskig! :(" så han lite mer på mig nu ochkänner att där jag e är det trygt!! :D
Så glad nu va!! :)
Tror jag har ändrat mig med att sälja honom nu!! Vill inte längre! Allt kommer bli bra!! :) Jag vet de!
Va ska man göra imorgon då??
Jo, först ska ja till stätared och hjälpa lite där. Påsk ni vet...
Sen så kommer jag hem på eftermiddan.. VA ska man göra med Bilbo då?? :/
Jaja, får tänka på de tills imorgon! ;)
Ha de gött haj!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback