:D!!!!!

Ahhhhhhhhhhhhhhhh!!! :D
Gick upp till padocken med Bilbo idag!! Och ja, det gick strålande!! :)
Tänkte inte gå dit först då de var en där och träna.. men gick dit endå!! Och jag är väldigt glad att jag gjorde de!! :D
Han bråka lite ibörjan men sen släpte de! Och jag va så inne i träningen så vi krocka nästan X)
Och hennes mamma som var där fick typ damp... och ba" Höger regel!! Dom får inte hälsa på varnadra!!"
Jag ba tänkte "Jag vet att de är höger regelen som gäller... jag blev bara så inne i ridningen! Och Bilbo har inte rabies om du tror de.. -.-'
Fast efter en stund så gick dom.. Jag ba"YES!" men sen kom någon annan.. Fast hon va snällare!!
Fråga efter en stund om jag fick ta fram några hinder och hoppa, hon sa snällt ja!! :)
Så satte upp dom och Bilbo blev jätte nyfiken!! :) Så fort jag va klar och hoppa upp så ville han hoppa!! ^^
Men han vill också hänga med denm andra hästen och de va ett sto.. -.-
Men de gick bra! Han hoppa galant efter att han inte hoppat på ett tag!! Hoppa först 50cm sen höjde jag hela tiden! Så de sluta på 85cm!! Och han hoppa de galant!!! Sen efter den så tog vi de lungt så lät han gå runt på långa tyglar!^^

Men sen när jag var klar så gick hon andra också. Och Bilbo blev helt förstörd :( så när jag hoppa av och flytta på hindrena så gick han i väg och ropa på sin kompis!! :3 Bilbo har blivit kär!!♥

Ja, sen gick vi hem!! :)

Ha de göt haj!!



Fick ingen bild på när vi hoppa så.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback