Inte bra..

Hej!!
Har inte skrivit på några dagar.. förlåt för de!!
Men har känt att det inte har var något att skriva..
Då Bilbo har blivit jätte jobbig i ridningen, med att han har börjat sticka och typ gå dit han vill och lyssnar inte på mig :'( Så har jag bara känt att jag har inte lust att ta ut mina agritioner på bloggen..
Har tagit det tuffa beslutet att sätta ut honom på anonns och se om någon e intresserad..
Va ett tuft beslut då jag inte vill förlora min bästa vän!! :'(
Men kan ju säga en ska om de! ^^
De var en från norge som var intresserad av honom som ville se honom.. jaba, okej... om dom har lust att åka så långt kan dom väl de...
Men, jaja.. Får hoppas att han slutar men sina fasoner när han fått skor på sig!!
Och för er som undrar varför han inte har de.. så skulle jag prova och se om han kunde gå helt utan (har inga bak annars) Men det gick inte... och det är nog därför han håller på... men jag får efter han fått skor!!! ;)
Kan skriver sen hur ridningen gick...
Men jag gör det nog bara för att ni får vet hur det gick bra eller dåligt...
Ha det gött haj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback