Kollar film!! :)

Ja, sitter och kollar film just nu!! Kolla på en tecknad japansk film! Den heter Lånaren arrietty. Är jätte bra!! Måste ses!! Jag åkte inte och kolla på när min kompis hoppa idag.. Kändes som att hon inte ville ha mig där.. För jag fråga henne igår när de börja, och då skrev hon att hon inte visste.. Så jag kolla själv på kvällen och fick se att de börja kl två. Så jag fråga för skoj skull en gång till. Då svara hon inte alls.. Så åkte inte dit! Hatar när man bara gör så!! Man kan ju typ skriva något som "kolla på hemsidan! De står nog där. :)" Men nä.. De kunde man inte..?! Jaja, va ska göra idag då? Jo, jag ska rida ut på Bilbo i sitt nya bett och se hur de går!! :D Då jag och syrran byte häst igår så gick de jätte bra när hon red med de. Han bråka inte någon gång!! Som han gör annars.. Så ska prova de idag med!! (Y) Skriver hur de gick sen!! Chau!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback