Logering i repgrimma och trick träning!!(Och sadel provning!! :D)

Ja, Idag så tränna jag bilbo i repgrimma för första gången!! :D
Gick jätte bra och han lyssnade jätte bra! Föruton när åke kom då ville han springa efter!!
Å ja, vi va i padocken idag!^^
Trick träna han lite också!! :) Träna vacker hov och buga!!
Han kan det nu när jag kliar han på magen!! Då går han mer direkt!! :'D
Kanske gör en film till helgen så ni kan se!! ;)
Försökte med ett nytt trick som han klarade nästan men han förstog inte helt riktigt.. :(
Kanske med lite mer träning??


Provade en western sadel också när vi var där!!
Först provred ann-sofi den, och hon sa att den va jätte skön!! Så vi satte den på bilbo, men eftersom jag inte hade något att leda han med, så tog ann-sofi logerlinan och ledde mig.. XD
Sa till henne att den kändes som att jag va nybörjare igen.. X)
Och hur ska man säga att den va då..? JO, den var ju underbar!! :D Vill så gärna ha de!! Men när vi kom hem så sa hon attt hon inte ville ha den.. "Ska skaffa eb dressyr sadel istället!" Hon förstör mina drömmar :(
Men ja, dagens träning gick jätte bra iallafall!! :)

Hörs!!


Kommentarer
amanda:) säger:

vad bra att det gick så bra:D

2012-04-17 | 20:41:58
Bloggadress: http://tricktranarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback