Mobil helvete..

Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna!!
Uppdaterar oftast från min mobil och ja.. den DOG.. häromdag...
Så länma in den idag.. så får gå runt med en jätte ful och seg mobil.. :P
Så kommer inte kunna uppdatera så mycke på typ två veckor.. :(
Men ska försöka så mycke jag kan!! :)

Ja, va har hänt de här dagarna??
Jo, bilbo har haft de lite jobbigt då mamma aldrig får ringt till hovslagaren.. -.-'
Så fråga syrran om jag fick låna hennes boots! Och de funka jätte bra!! Han verkligen njöt när han kunde springa på vägen igen utan att få ont!!<3 Men i börja så inbila han sig att han skulle få ont så han stack ut på ängen och börja bocka.. X)
Och de bästa me de va att när jag kom ut på vägen igen så är de en tant som kört förbi oss med sin bil, stannar och går ut å börjar prata med oss.. Och hon sa" Varför rider ni inte i mitten för? Det står faktist skyltat att ni ska göra de!"
Och vi stog tysta en stund.. och då sa min syrra"För vi vill inte gå där, de är inte vi som förstör vägen..!"
Tante ba" De är de visst! Och om ni inte går i mitten så kommer göra så att inga hästar kan rida här!!"
Och vi ba Tack och hej.. och trava iväg!!
Jävla käring säger jag bara!! Hota oss?! När de inte bara är vi som rider på hela vägen.. -.-' IDIOT!!! :@
Hade lust att stoppa upp spöt i r*ven på henne...

Jaja, annars har de vart bra!! Å de kanske inte blir någon film ihelgen eftersom jag oftast filmar med min mobil.. :/
Men ja, vi får se!!

Ha de gött haj!! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback