No coment..

Ja... den här ridturen gick inte alls bra!! :@
Han bara ville käka hela tiden( red löst och barabacka) och så fort vi kom typ 500m från huset så försökte han sticka hem... men de fick han inte!! Tog tag i grimma (som jag har på ifall jag flyger av) och drog han dit jag ville! Men det gick inte häller så fick ligga på hans nake och leda han dit han skulle.. det va de ända sättet för han att gå dit jag ville... sen gick allt bra. Men vill ta en lite längre väg idag så han blev typ sur eller något så när vi satte av i galopp så stack han ut på en åker/äng som vi inte får rida på och sprang hemåt... och jag får inte stopp på han -.-'
Allstå jag orkar inte mer nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback