Prov..

Hej hej!! Sitter med syrran och en kompis på kungs och väntar på att gå till bussen!! ^^ Och som rubriken säger så har jag haft prov idag. Å det gick super!! :D Och ändå hade jag inte tränat på de.. O.o kunde faktiskt mer än jag tror..! :) vet inte va jag ska göra med bilbo idag? Har inte lust att rida nu när bråkar med mig hela tiden.. Och går dit han vill.. Ska fan Schata hål i huvet på mamma och säga "HAN SKA HA SKOR NU!!!!" mamma e så seg när de gäller de.. -.-' jaja, ska följa med syrran sen och kolla på en western sadel!! :D har alltid velat ha en western sån!!<3 får bara hoppas på att åke kan ha den så att bilbo kan gå den!! Kan berätta hur de blir sen!! ;) hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback