Fjord SM 2013!!

Nu har jag bestämt mig!!
Jag ska vara med i Fjord SM nästa år med bilbo!!
Så de blir mycke träning både för mig och bilbo! Men mest för bilbo, då han behöver gå ner några kilo.. *vissel*
Men jag har bestämt mig!! Så nu blir de mycke dressyr och hoppträningar! Många av er kanske tänker " Men de gör du väl redan?!" Ja, de gör jag! Men jag rider mer ut och tränar än va jag e i padocken och tränar ett "hårt" dressyr pass med honom! Så nu måste jag ändra allting!
Kommer bli lite jobbig till hösten då jag börjar andra året i gymnasiet och jag är mer i skolan och jobb på de..
Men de blir bara att bita ihop!! Och han får inget lov till vintern!! Nej du! Tänker inte låta han så och görda sig efter all träning!! Han kommer bli sur på mig, ja, men det kommer va så värt de när han inte är den där tjocka ponnyn som står i hagen bara för att "Jag inte orkar rida idag.." Nej du!! Inte längre!!
 
 
 
 
 
Här hoppar jag antingen 80 eller 90!
Mitt mål är att hoppa en bana på 90! Vet att han gjort de innan!! Men jag vill att VI ska göra de! Tillsammans!! ♥
 
 
Vi kommer slå dom alla!! Du och jag!! ♥♥
 
// Emma

Kommentarer
Sonja säger:

Ni kommer säker vinna!!!! Lycka till <3

2012-08-15 | 13:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback