Nu börjar det kännas på riktigt..

Ligger i sängen och tänker på hur det är sen när Bilbo åker... Hur tomt det kommer bli.. Alla dom kvällar jag kommer gråta mig till söms bara för att jag kommer på de att Bilbo inte står i sin box.. De dagarna när jag tänker va jag tänker göra med Bilbo idag! Så kommer jag börja gråta som fan.. :'(
Känner att jag vill göra som jag gjorde i sommras, när jag sa till mina föräldrar att jag INTE ville sälja Bilbo!! Och fick ha kvar honom!! <3
Men de kan jag inte göra nu..
Vi har det inte bra hemma just nu..
Så jag måste låta han gå.. MEN JAG VILL INTE!!! D':
Får hoppas att jag får minst en vecka till med han innan de hämtar han.. Så ska jag göra det till den bästa veckan vi någonsin haft!! <3333
Den här låten gör det inte bättre men de får en att tänka på vad man kunde ha gjort för att det inte skulle bli så här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback