Ny häst?!

Pratar med mamma nu om att skaffa ny häst till sommaren!!
Pratar om att det antingen blir en fjording till eller en haflinger!! :D
Och så pratar vi om att den får som helst inte vara över tio och inte högre än 150! ;) (Då jag får typ svindel på stora hästar.. :()

När vi står och pratar om det så är jag både glad och pirrig i hela kroppen samtidigt som jag mår skit för att sälja min bästa vän.. :(
Jag har gjort så mycke med Bilbo som jag inte ens vet om jag kommer göra med den andra hästen!
Med den nya så kommer jag ju börja tävla med som jag inte fick med Bilbo!
Å mycke andra saker..
Får ju bara hoppas att Bilbo kommer trivas i sitt nya hem!
Det är det ända jag tänker på just nu! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback