Pigg..!!

Idag Bilbo pigg!
Några dagars extra vila har gjort sitt...
Märkte det så fort vi red iväg, han blev bråkig och ville inte lyssna. Hade tänkt rida på vår äng, men kände att han inte ville de så red ut istället! Så red vi på en äng som vi inte ridit på innan, JÄTTE KUL!!! Sa Bilbo.. å drar iväg i traven..
Sen så blev de jobbigt när marken va ojämn, så då va de inte lika kul!
Så red ut på vägen, så galoppera vi hem! Sen red vi in på en äng, då jag glömt reflexer och inte ville bli påkörd.. Så jag lät bara Bilbo springa! Sen så va vi tvungna och svänga, men istället för att sakta ner så mana jag p han!
Han tyckte de va jätte kul! Så han börja slänga med huvet.. xD
Så jag skata av han till trav och tog det bara lugnt sen. Men jag kände att han gärna hade dragit iväg i galopp om han fick de! ;)
Så va vår ridtur idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback