Vill inte!!

Alltså jag vill inte längre!!
Jag vill inte sälja bilbo!! Jag vill inte att de är någon annan som ska ta hand om honom och köpa han och göra något med han son han inte gillar!
Jag är den enda som vet hur han känner hur han e, hur han vill ha det!
Det vet ingen annan och det är inte bara att säga till någon.
Jag skulle bara må skit om han säljs! :'(
Jag skulle säkert ta livet av mig!

Nej, nu får jag inte tänka så...
Men jag ska prata med mina föräldrar om vi kan sälja Devito istället..
De kommer bli jätte griniga när vi har en köpare på bilbo,
men jag tror nog det är mer köpare på devito faktist!!
Jag menar titta på han!!
Den här bilden är ett år gammal..
Men endå!! Se så snygg han e!! Och han e hingst också!!
Skule säkert bli många fina föl efter honom!!
Och vi skulle säkert få minst 7000 för honom!!

Men ja, får prata med mina föräldrar och hoppas på det bästa..
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback