Ja...

Kan ju säga att den här dagen gick inte allt som man tänkt sig..
Hade tänkt rida ut på Bilbo barbacka i halsring och så skulle min syster ta kort, gick jätte bra i början.. men sen när jag skulle öka så ville inte bilbo mer så han går ut på ängen vid grusvägen ökar lite och springer hem med mej på... :o
Försöker stoppa honom men han stannar inte.. så vi är nära att springa ner i ett dike.. trodde jag! Men Bilbo visste precis va den va någonstans och nästan tvärnitar och springer ut på grusvägen igen..
Jag sitter fortfarane kvar! För jag vill inte att han skas vinna!! Så han springer hela vägen hem (va inte lång hemifrån..) springen mot stallet, in i stallet (med mig på) och går in i åkes box och dricker vatten... -.-'
Fan att han!! För lite vatten gör du allt de här??!! :@
jaja, kom ut från stallet sen och möter min syster och går igen så vi kan ta lite kort, men jag kände de att de här va unte en så där go dag för Bilbo (nog för att de blåste som tusan..) så hoppa av han och tyänkte gå istället. Nä, då stiker han iväg igen X) men jag fick tag på honom.. sen gåår de br en stund, för sen går han ut på åkern igen och sticker hem.. XO Jobbig ponny?? JA!!
Men de gick bra, han sprang hem, förstörde gräsmatta lite.. (pappa kommer döda mig när han ser de.. :'()
Och sen fick vi tag på han.. lill skiten<3

De här va inte min dag..

Hoppas morgondagen blir bättre..!

Hörs!!


Synts inte så bra men här stack han med mig.. (försökte sooma men blev bara suddigt..)



De här bilden tog min syster innan han stack iväg igen..



Och där stack han och jag får jaga honom.. -.-'
Med min onda svanskota.. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback