Lycklig!

Tog ett dressyr pass i padocken med bilbo idag och sen red jag i halsring! :D allt gick jätte bra och min syster va med och tog kort och filma! :) så kanske lägger upp de sen om jag kommer till datan! ;) Blev jätte glad förut när han vände snett igenom i padocken när jag red i halsring och sen byte jag varv och han byte galopp själv! Blev så glad då så jag bara ropa BRA!! :D Han lyssna jätte bra! Sen kom de några som skulle rida i padocken som såg när jag galoppera i halsring och kom fram till mig när jag hoppat av och sa: det måste vara en underbar upplevelse att rida så där?! :) Jag ba: ja det e de verkligen!! :D Ni får se mer när jag lägger upp bilderna! ;) Ha de gött haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback