Oaktiv...

Hej på er mina gryma läsare!!
Har varit helt oaktiv den här dagarna.. förlåt för de!!
Har bara inte haft lust att blogg nu när de har varit så fint väder!! <3 LOVE IT!!!
Och många kommer nog vara på mig nu när jag skriver detta...
Men jag tvättade Bilbo igår. Gjorde en hel kropps tvätt då de va så fint och VARMT väder!
Tyckte han förkäna de efter den jobbiga vintern.
Och JA jag hållde han vamr efterråt så igen behöver kommentra om de.... jag vet faktist!!
Tag en barbacka tur med syrran efteråt och hade fliss på han också, och det tycket han va jätte kul då han fick gå själv i lördags och innan med..
Hade lite vår städning igår också!! Städa hela stallet! Fick typ göra de själv då syrran gjorde något annat.. -.-'
Men de blev jätte snyggt! Och laga ett fliss täcke också som Bilbo hade förstört i vintras..
Synts faktist inte att det varit trasigt.. Kan lägga upp lite bilder på de sen!! ;)
Någon son vill ha bilder när jag rider bilbo helt löst??!! :D
Skriv en kommentar här då eller på min dayview: Ponymanship !!!!
Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback