Vi klarade de!! :D

Idag hände det jag trodde vi inte skulle kunna göra på länge..
Jag red bilbo barbacka i halsring!!!! :D
Skulle igentligen vara ett dressyr pass idag men han ville inte så tog av sadel, träns och lät halsringen sitta kvar(hade tänkt rida med den senare) lät han springa runt.. och han var JÄTTE pigg..!
Efter typ 10 min så fick jag en idé att hoppa upp på han.. och gjorde de
Och tänkte: jag rider bilbo löst... JAG RIDER BILBO LÖST!!!!!!!
Blev bara skritt efter som att han va på dåligt humör idag... men vi har gjort första steget till en starkare tilllit till varandra och starkare vänskap!!♥
Min syter filma allt från när jag sate upp och va som hände när jag red!! :D Men hon tog bort den... :@
Men kan för söka fixa till näst gång!! ;)
Ha de gött haj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback