Blev inte som jag tänkte..

Haha.. 
Dagen blev inte riktig som jag tänkt mig igår.. Skulle ju raka klart bilbo och dra upp till padocken och hoppa men det blev inte så..
Hjälpte min sysster med hennes folkrace bil hela dagen, sen drog vi och köpte hö, sen körde vi till mormor och morfar en stund och var där i en timma!! ♥
Så när vi kom hem så va klockan 7... så tog in hästarna och så red jag och syrra ut en snabbis i mörkret.
Sen när jag kom hem så raka jag bilbo där jag hade missat lite (tänker inte ta bakbenen..)
Sen fick han gå in i boxen och äta go mat!! ^^
Men glömde ta bilder då klockan va typ 9 å jag visste att jag inte fick låna internetet.. ;(
Men när jag kommer hem och har ridit bilbo så kommer bilder!! LOVAR!! :)
 
 
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback