Halöj!!

Har inte skrivit på typ en vecka då jag hadt så mycke med skolan å sen ska man åka hem och ta hand om grisen i hagen!! ;) Så ja, har inte orkat helt enkelt.. :/
Men ja. bilbo mår super hymöret är på top varje fag en så länge!! 
Har tagit det lite lugnt med hoppningen denna vecka.. har bara ridit ut med honom och tagit det lugnt! Men har så stor lust att bara gå upp till padocken och HOPPA!!
Men man ska ta det lite lungt ibland! Right?? :)
 
Tog lite bilder på killarna ihagen förut!!
 


Visst ser de ut att njuta!! <3
 
Bilbo har frästen tagit det väldigt lugnt denna vecka!!
Då jag blev riktigt dålig i tisdags så jag fick va hemma så har ja inte får rida han, men gjort det ändå.. *vissel*
Men jag mår dåligt när han får stå ihagen när jag mår dåligt och han vill ut och röra på sig.. :(
Så ja.. han nog njutit lite också då han fått äta sig tjock.. </3
 
 
Frästen någon som har något tips hur man jan klippa hans man till en ponny ridning???
Ni vet, allas blikar ska vara på bilbo!! ;) Så inga går till de andra!! :P
Snälla vill ha en ny stil på honom!! :D
 
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback