Iphone!! :D

Yes!
Nu e det bästämt (efter tre månader..) Jag ska få en iphone 4s!! :D
Men mina föräldrar vill att vi ska vänta till mitten på månan så de vet att de får räkningen till slutet på månan.. -.-
Föräldrar.. men va skulle man göra utan dom?? :) Man skulle inte ha någonting..
Men ja, jag har pratat med min mamma och vi planerar att jag ska ut och hoppa med bilbo snart!!! :D Ahhh!!
FAN va jag har längtat efter de efter de som hände i sommaras.. Men nu ska vi träna till det och planera in det med träningarna!! ;)
De va allt som händer idag!! Förutom att jag träna bilbo förut också!! Red ut med syrran, klättra lite å så!! :)
Ha de bra!! Chao!!
 
// Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback