la la la..

jaha.. sitter nu i skolan och och skriver lite om motorer och hur vi ska ta isär dom!!
Om jag får säga va jag tycker om det så är det inte lika kul som när man tar och fixar något på bilen.. :(
Men det är bara att stå i!!
 
Fick också reda på för en stund sen att min farfar skulle blivit 77år idag och då gick allt i botten.. har inte lust att göra något just nu.. som tur e så slutar jag 11.20 idag annars skulle det inte funkat..
 
Har bestämt mig för att rida till padocken idag och hoppa lite!! :)
Mitt mål idag 1m!! Ska dra med syrran också så att jag har någon med mig då jag inte har en väst *vissel* om jag ramlar av eller något värre.. :/
 
Men ja, måste jobba de sista 30minuterna nu så jag kan komma hem till bilbo!! <3
 
 
// Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback