Har bestämt mig..!

Nu har jag bestämt mig att jag ska ta tag i bloggen igen!! :)
Ska iaf börja göra minst ett inlägg om dagen va jag gjort med bilbo! ;)
De låter väl bra?? :)

Kan berätta lite va jag gjorde igår!
Jag och min syster red till vår grannes galoppbana och prova den! Gick jätte bra tills syrans häst får såna där adrenalin kickar så han bara vill springa.. Då hinner inte vi inte med.. Så bilbo rusar ju så forts han kan och nästan ramlar ist.. :(
Sen så gjorde vi så ist att hon sprang först så hoppa jag upp på bilbo och sprang efter!men vi tog de hållet som de va en nedförsbacke på och så ville bilbo inte stanna.. Så trodde vi skulle gå omkull men det gick bra! Men sen när han kommit ner för den så satte han verkligen fart..! Och han lyssna inte på mig.. Sen fick han syn på Åke och flyger iväg.. Kan säga att jag fick ju inte lite panik.. xD sen tvär nitar han vid Åke så att jag nästan flyger av..! Men bilbo va glad iaf! Ann-Sofi sa iaf att va de! :)
Sen trava vi lite och gick hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback