Nya skor!!

Ja, idag fick bilbo nya skor och lite pedikyr!! (Y)
Sa till hovslagarn också att han inte fått nya sen han skodde han sist i december.. Bara för de där fodervärdarna inte gjorde de..
Men han va faktiskt förvånad och jag också att de suttit kvar så länge!!
Han fick verkligen ryka loss dem!! :o
Då sa han: då ska man inte klaga på kvalitén när de sitter så bra! ;)
Helt rätt! Kommer aldrig byta hovslagare! Nänä! Han är den bäste man kan ha när skona kan sitta kvar så länge! ;) Och han sa att bilbos hovar såg förvånansvärt bra ut under skona!!
Sa då att jag har smörjt in dom med rapsolja varje dag, då fick jag lite plus i kanten för de då de gör hans hovar bättre! ;)
Är så förvånad när han är så lugn varje gång, han nästan sover och bryr sig inte alls typ! Vilket är jätte bra! :)
Får se va jag gör med han imorgon, blir nog bara en liten promenad då hovslagarn fick ta bort väldigt mycket då han fått så långa hovar!
Så han sa att han får vänja sig vid det först så vi inte går omkull! ._.
Ja, får se de imorgon!
Vi hörs!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback