Äntligen klar!

Nu är Bilbo klippt!
Kan säga att de va nästa som att jag inte skulle få göra det först, för hon som jag låna rakaparaten av, ja de ville inte funka efter jag hade rakat ena sidan av halsen.. Så jag trodde att inte skulle kunna raka mer.. :(
Men då är de så snälla att fixa en från en av deras kompisar, så sen gick det bra. Gjorde allt på en timme, 1TIMMA!! Är faktiskt riktigt förvånad då jag trodde att de skulle ta hela kvällen. Men kom hem halv åtta så fick han komma in och äta sen! Kan säga att Bilbo va riktigt uttråkad när han stog där.. Va skit tycken mot alla och blåste upp sig och lyfte fram bena hela tiden..!
Va orolig att han skulle smälla till någon.. Att han alltid ska bli så uttråkad.. Vet inte va jag ska göra med han när han gör så.. :(
Här kommer lite bilder från förut!
Före och efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback