Mår skit..

Hela dagen har jag bara suttit framför tvn och inte gjort någonting..
Och det är min systers fel då hon förstörde min dag..
Hon sa att vi skulle sortera kläder å då sa jag usch! Då sa hon" det är ju inte precis så att du ska göra något idag!"
Då börja jag bara gråta! :'(
Men om om man tänker min syster så ränker hon inte innan hon öppnar käften..!
Så de gjorde att jag inte ville ens gå och ta ut devito och Åke.. De fick mamma göra!
Fick höra får Elin också (hon som har han på foder) att det gick jätte bra när hon red han idag, och att han mår jätte bra! :)
Nä, ska vänta tills PA börjar så man får se alla roliga personer som anmäler sig med så löjliga saker!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback