:o

Jag är förvånad just nu.. Då när dom kom fick jag hämta honom i hagen så fick de hälsa på honom, så gick vi till stallet tog av hans täcke så fick hon borsta han. Då trodde jag han skulle börja igen, bråka och hålla på.. Men han gjorde ingenting! :o eller ja han lyfte hoven lite, men inte som han brukar göra annars! Sen så när vi hade sadlat och tränsat så gick vi till Padocken! Och där va han hur lugn som helst! Fast han skulle ju så klart vissa sin jobbiga sida.. Med att bråka och så.. Men slut efter att jag gett syrran spöt. Då va allt jätte bra! Sen fick hon som skulle prova han rida. Gick jätte bra! Men sen skulle han testa henne med att inte göra som hon ville. Så jag hoppa upp på han så sluta han.. Han är inte lite jobbig!
Sen fick min syrra rida lite så jag vet han slutar efter hon ridit han lite! ;)
Så hon hoppa lite med han och gjorde lågan volter i galopp så han blev lite trött! Sen hoppa hon upp igen och hoppa han lite! Så jätte bra ut tycker jag! Sen skulle de åka, kan säga att hon kunde inte sluta sig från honom! ;)
Hon följa med hem och ta hand om han, men hennes mamma hade kört sin bil till Padocken så dom skulle åka därifrån. Men till slut så sa hon att dom åker direkt, men hon ville inte lämna Bilbo!
Hoppas verkligen att hon vill ha han på foder då jag såg att det verkligt va något mellan de två! ;)
Hoppas hoppas!! :)
Håller tummarna för dig! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback