Påväg hem.. :'(

Sitter nu i bilen påväg hem.
Kommer snart börja gråta när jag verkligen inser att Bilbo inte åker med oss hem i transporten.. :'(
Men när vi kom dit så gick vi till ridhuset och lekte lite! :')
Kanske lägger upp det sen!
Va inte så seriöst.. Men jag ville bete mig som att de inte var något och Bilbo skulle vara glad! :) gjorde lite trix med han men han blev så okonsentrerad när han såg sig själv i spegeln! x)
Så vi sprang runt och lekte istället! :)
Han gillade de jätte mycke!
Sen gick vi tillbaka, så fick han få in i sin box! Men precis innan så nocka han mig.. Så har en lite fläsk läpp nu<3
Kommer sakna Bilbo skit mycke!! :'(
Kommer bryta ihop sen och inte vilja göra något..
Sista bilden med mig och Bilbo!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Den kommer va där länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback