Skit också..

KAn inte rida på några dagar nu eller a två.. 
För igår när jag tog ut bilbo så vände han på något konstigt viss när jag ledde in han ihagen, så jag gick lungt fram till han och trött som jag va så gick jag bakom han.. dumma mig..
Så jag gick där och så tog jag tag i hans svans (inte hårt!) och prata lugnt med han "gå ingenstans nu bilbo.."
Då helt plötsligt börjar han bocka och sparkar till mig på låret! :(
Och exakt på samma ställe som han landa på mig med hoven förra sommaren 2011..
Kan säga att det gjorde ju inte lite ont.. fast jag får sylla mig själv som stog bakom..
Det roliga med bilbo va att när jag stog där och hade så j'ävla ont så kommer min syster och jag bara" Bilbo stcka ur hagen och sparka mig!!" Hon ba" E han ute?" Jag ba "Ja.."
Så hon försöker ta han, men han springer så klart iväg för det va jätte kul att va fri!
Han sprang ut på ängen bocka lite, stannar ut och springer tillbaka? :o Sen lockar jag han med hö, tar tag i han och slänger in hö i hagen och släpper in han och han flygger in bara för att Devito tog det jag slängde in.. XD
Sen fick jag halta till bussen..
 
Idag är jag helt blå på låret, kan inte böja benet för då gör det skit ont.. :(
Så känner själv att jag får vill några dagar, fast än att jag inte vill..
Men så fort jag känner att jag kan hoppa upp i sadlen (imorgon hoppas jag..) så ska vi köra igång igen!
Märkte frästen ifredags att när jag rakat bilbo så hade han helt plötslig 15cm man.. X)
Å jag tyckte den va jätte kort innan.. Fick klippa den lite idag så den inte börjar hänga.. ;)
Här ser ni på bilden hur lång den e! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback