skärpning på min sida..

Nä, nu får jag skärpa mig när det gäller med bloggen! Vill så gärna skriva här och va jag gör på dagarna, men det blir liksom aldrig av... Det är synd att man inte bara kan prata med mobilen så skriver den allt men säger!! ;) Fan va bra det skulle vara! Men det man man ju bara dröma om! <3
Nä, men jag måste se till att försöka skriva minst ett inlägg om dan! Det måste jag! Har ju blivit så nu efter att jag först lämna in min iphone på lagning, hade ingen mobil på två veckor. Sen drog jag till Paris, kunde inte skriva när jag var där sn blev den stulen... Hade ingen mobil på tre veckor... (dog nästan av ångest..)
Så nu har jag haft min nya iphone i en vecka, börjar komma in i det igen, men är inte där än! ;)
Men ska försöka börja med ettt inlägg om dan så får vi ser hur det går längre fram nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback