Två dagar kvar..!!

Tjena!
Solen skiner och humöret e på topp!
Ska snart ut och rida min lilla tjockis som ska ha föl om sisådär en vecka.. ;)
Nä, skoja bara! Det är bara bilbo som har fått lite mer en en veckas vila.. då jag behövt göra lite saker innan lovet som börjar på torsdag! :D Kan bokstavligen säga att det ser ut som att han är i tolfte månaden.. Men red ut med han igår och han va lika pigg som valigt! ;) Va bara bakarna som va jobbiga.. :P
Idag så ska vi nog ta samma väg tror jag, så han får klättra lite! Det är bra för han, då han sätte musklernar mycket fortare! ;) 
Siktar in mig på att vi ska hoppa en clear ruond om en månad, så han måste vara i fin form tills dess!! ;D
Ellerhur! ;) 
Nä, nu måste jag gå ut till bilbo snart!
Hej så länge! :)
 

Kommentarer
Alva säger:

Hej! :)

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en design eller header av Anna Form som bland annat gjort Nellie Berntsson's design, och massa fler! Här hittar du tävlingen: http://alvac.webblogg.se/2013/june/bloggtavling-i-samarbete-med-annaform-2.html

Hoppas du vill vara med! Och förlåt om du inte tycker om denna typ av kommentarer...

Kram :)

2013-06-12 | 17:39:38
Bloggadress: http://alvac.webblogg.se
Soja säger:

varför rider du din häst på pessoa bett? :O

2013-06-12 | 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback