Dålig bloggning...

Förlåt för dålig bloggning de senaste daganra.. men det kommer vara så ett tag..! :/
Lämna in min iphone iförgår för att den inte ville ladda.. -.-'
Och det känns väldigt jobbigt nu då jag ska till frankrike ome en vecka på måndag!! ;)
Men jag vill ju gärna ha med mig min mobil... får hoppas att dom inte kan "fixa" den så får jag en ny till nästa helg! För jag måste ha en mobil så massa bilder och höra av mig hem!! :D 
Men den är en väldigt liten chans att jag får det.. och jag vill inte ta med syrrans kamra! Jobbigt ju! ;)
 
 
Har gått och blivigt sjuk också.. -.-' känns som att det bara blir bättre och bättre..
Måste verkligen vara i skolan denna veckan så att jag vet va jag ska ta med mig och lite annat!
Men längtar.. TVÅ veckor i frankrike! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback