Hoppa idag! Gick sådär...

Äntligen fick jag hoppat med bilbo! :)
Tog och hoppa fält banan för en gångs skull! ;)
Men när jag kom dit så var det två tjejer som kom efter någon minut dit med en ponny..
Tänkte bara, om de inte är ivägen och ser vart jag ska hoppa så bryr jag mig inte om dom!
Men nä, hon som red på ponny var överallt som bilbo blev helt okoncentrerad för att han fick kolla vart hon med ponnyn var..! Vi krocka nästan med ett hinder bara för att hon sprang förbi hindret helt plötslig och bilbo inte såg dom..! -.-'
Så jag bara tog ett varv till och red vi därifrån..
J*vla ungar som förstör allting!! Och hon kunder inte kontrollera sin ponny heller då hon bara flängde runt och ba, oj nu börja han trava själv!! :o
Jag ba.. -.-' ahh, orkar inte mer och drog..

Hatar folk som förströr för en..
Kommer gå till Padocken någon gång i helgen och hoppa ist! Där bli jag inte störd iaf..! :)

Hur har er dag varit? Bättre än min iallafall.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback