Nervöst..!

Börjar bli ganska nervös nu!!
Har aldrig flygit innan.. :/ så kommer säkert inte kunna sova i natt.. xD :(
Men Ja, myste en stund med bilbo förut och var med när jag gav dom lite lunch, kommer verkligen sakna honom OCH min familj!! Mamma, pappa och mina systrar!! <3333
Fan säger jag bara första resan och den gör jag med klassen.. Lite surt..!
Men kommer nog bli kul endå!;)
Kommer få se massa saker och besöka ställen som jag velat se i flera år!! :D
Imorgon kommer jag stå och krama bilbo länge!! <3 och pussa han!! :*
Så gött att min syster kommer ta hand om han och rida han! Annars skulle jag ha en tjock bilbo när jag kom hem då de har fått gå på bete nu! ;)
Nä, nu ska jag spela lite till så jag kan koncentrera mig på något annat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback