Varför..?

Blir så trött på mina lärare nu alltså..
Kom inte till skolan i går för att jag försovde mig och missade sista bussen.. Går bara tre st här på morgonen.. Vilket är väldigt dåligt.. -.-'
Så tänkte jag att jag ska gå de här sista dagarna innan jag är ledig igen! För att visa att jag vill vara iskolan, för de tror jag inte vill vara de...
Men nä då har vi helt plötsligt praktik idag.. Och det visste jag inte, så jag fick ju inte sagt till dom igår att jag skulle komma! Så blir ju bara att stanna hemma idag med!! :(
Är så tråkigt att bara sitta hemma och göra ingenting.. Tog ut hästarna för en timme sen ungefär, sen gjorde jag frukost! :)

Nu kollar jag på film och har jätte tråkigt!
Och min iPhone dampar igen, den visar att jag bara har 1% batteri men jag har grejat med den i typ en kvart nu och den har inte dött än.. :/
Knäpp tele jag har.. xD igår va den lika dan, hade bara 54% på morgonen det drogs jätte fort så jag fick ladda den hela tiden! Men så fort jag satte laddaren så va det fullt igen! ;)
Men idag vill den inte ändra sig..
Om den inte har ändrat sig tills imorgon så ska jag gå till Telia och se om dom vet va det kan vara!

Men nä, nu ska jag fortsätta kolla på min film och äta lite godis som jag hitta! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback