Hoppat!!

Äntligen så fick jag och bilbo hoppat idag! Blev studs och kombinationer!! Love it!! Och bilbo har blivit så smidigt i kroppen nu när vi kommit in i att hålla igång minst fem dagar i veckan! 
Han va så fin idag! Men såklart så glömde både jag och min syster att ta kort..! 
Han va så glad förut! Han hoppa studsen fastän han tyckte det va jobbigt. Å fast en att vi kom fel på något hinder så hoppa han iallafall! :)
Ska försöka få gjort så vi hoppar en gång i veckan igen! Måste det!

Bilbo och Devito har flyttat hem igen nu också. Skulle inte blivit försen nästa helg igentligen, men eftersom Devito kom på det i veckan att hage inte hage ström så stack han bara ut hela tiden, så han fick stå inne.. Sen när han kom ut igen nästa dag så rymde han igen. Så idag när han rymde så åkte vi bort till stallet så fort vi fick ett sms från dom i stallet, sen så hitta vi han i deras gräsmatta.. Försökte ta han, men han sprang iväg - mot skogen..!
Fick leta upp han, leta i säkert en halvtimme.. Hörde något som knäckte massa grenar, ser han klättra som en bergs get på ett berg får tag på han och gick tillbaka till stallet med mamma. Sa bara - Nu orkar inte jag detta mer! Han får gå med hem och då får bilbo följa med så han inte står själv!
Mamma sa inte imot. Fyllde bilen med bilbo och devitos saker, så gick jag hem med dom. Bilbo blev så glad att va i sin hage igen så han bocka och hade sig i den! :) 

Sen vid vid sex tiden gick vi till padocken! En jobbig och grym dag har detta varit! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback