Jupp.

Inte blogg på några dag nu, så känner att jag behöver sriva lite här! ;)
Har varit hemma denna vecka då jag blev riktigt sjuk i helgen, pågrund av att jag stog ut i regn misstänker jag..
Pågrund av att jag varit sjuk så har det blivit någon täning med bilbo.. min syster red han i tisdags men sen fick han vila i går med.. Men idag så ska jag nog dra bort till min granne för att hoppa! 
Va och kolla på en clear round igår men min syster och en kompis! Tänkte bara på att jag ville hoppa där.. :(
Men siktar in mig på nästa år! :D
Antingen blir det med bilbo eller en annan häst.
 
Nä, ska se va dom andra gör i köket och se om det blivit någon mat och sen drar jag till stallet! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback