Mår inte bra just nu..

Förlåt för dålig bloggning det senaste dagarna. Men någon tryckte ner mig riktigt, ja va ska man säga hårt?
Mådde iallafall inte bra av det. sen när det va min lärare också då undrar man om man ens vill gå kvar på skolan.. Men har bara ett år kvar så vill inte börja ettan igen.. Men när min lärare trycker ner mig istället för att hjälpa mig när det är jobbigt.. Då undrar man ens hur han blev lärare..
Har lust att vara hemma imorgon då jag gått på en jobbig förkylning då jag stog ute i en riktig regn skur igår när det var några här och prov red bilbo.
Men när min lärare tycker jag är borta för mycket och säger att jag inte får ledigt när jag ska till kanarie öaran så vill jag visa att jag vill va i skolan och förbättra min frånvaro. Men när han sa till mig "ta och tänk över ditt liv ihelgen." då har man inte ens lust att gå dit. Skulle ni det? Jag kände bara att jag ville hoppa av skolan i fredags när han sa det.
Hur kan en lärare ens säga så till en elev?! Idiotiskt...
Om han frågar mig imorgon om jag tänkt på det så ska han få sitt svar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback