Sjuk..

Som att den här dagen kunde bli bättre.
Har blivit sjuk, det började igår men har blivit värre idag.. 
Vaknade för en stund sen, ska bara äta något och sen dra till stallet! 
Ska rid ut med bilbo idag! Det är han värd efter igår! Red han löst i padocken och han lyssna såååå bra! Han gick dit jag ville och vi gjorde mycket volter. Red lite i skritt trav och galopp! Sen skrittade vi av.

Sen ska de som var här och prov red bilbo för någon vecka sen komma på lördag. Och om bilbo sköter sig och tjejen vill ha han så tror jag att de vill köpa han. 

Svider i hjärtat att tänka så. Men jag vill ut och börja tävla och jag är för gammal för att tävla med ponny. :(





Men jag har nog hittar någon som jag kan uppleva det med! 
Mer får ni veta längre fram! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback