Dagen!

Idag så är jag skola till ca 14.40 sen drar jag på körlektion! Sen hoppas jag på att mamma väntar på mig så jag kan åka med henne hem! :) När jag kommer hem ska jag göra maten! Så hoppas hon väntar på mig..
Sen iväg till grannen för att låna hennes klipp maskin! Bilbo ska rakas idag! ;)
Har tänkt något i den här stilen! 

Får bara hoppas på att bilbo inte blir då uttråkad så han ska hålla på att gå och röra på sig hela tiden..!
Skulle igentligen gjort det i tisdags, men hennes klippmaskin ville inte funka så den klippte bara på en sida utav skäret..
Så nu går han runt med en rund ring på halsen, stakarn! :(
Men det ser ut som att har satt ny päls där redan?! :o

Men ja, sen efter det så ska han ridas! :)
Får hoppas att det inte blir för sent bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback