Händer mycket idag!!

Idag händer det mycket saker! 
Det kommer några och kollar på bilbo. Sen innan de kommer så ska vi fixa stallet som de ska flytta in i idag! :)
Alla tre ska få flytta dit! 
Nu undrar ni säkert - varför?
Jo, för att vi måste fixa till stallet, lite med målning och lite annat! Då känns det bäst om det är tomt! Och så kom han som har stallet till oss förra veckan och fråga oss om vi ville stå där med alla tre! 
Såklart sa vi ja direkt! För det stallet han har är sååå fint! :)

Så ska bara slänga i mig en sista macka och klä på mig och dra bort med bilbo! :D
Det bästa av allt är att precis utanför stallet är det en stor fin hopp paddock som jag får rida i varje dag! Och så kommer jag få hopplektioner av hon som äger den för en billigt peng! Kan det bli bättre!! :D ❤
Sen ligger stallet bara typ 500m ifrån oss! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback