Så glad!

Idag gick lite bättre! Red ut med han idag ist och han älska det! Släpa inte med benen eller något som han gjorde i padocken..! ;)
Han älskar verkligen att gå ute i skogen mer än att var i padocken! Så ska försöka göra så att det blir varannan dag ute och varannan dag i padocken så blir han nog glad! Han är oftast van vid att bara va i padocken om vi ska hoppträna eller om jag känner för att ha ett dressyr pass! Det är inga problem! Men det blev nog tråkigt att bara gå runt i den där sand follan! ;) så som han sega i den va! Jobbigt.. Men idag - idag kände jag verkligen att vår eller ja hans träning har gett resultat!! :)
Så piggare och smidigare han är i kroppen nu va! <3 
Det ända som kan förstöra det här nu är att det finns någon som vill köpa han. </3 

Imorgon ska bilbo få bli tvättad! Sista gången för i år tror jag då jag inte gillar att göra det när det blir för kallt! :)
Tur att man slutar tidigt och hoppas på att det är fint väder! Idag har det bara vart spöregn förutom i eftermiddag! 
Iallafall han ska bli tvättad och sen ska vi ta en promenad! :) ❤

Från igår! ❤
Jag ser helt mongo ut för jag visst inte att Ann-Sofi tog kort på mig! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback