Svar på frågor!

hur gammal är bilbo?
Bilbo är 19år!
 
varför ska du sälja bilbo?
Det är mest på grund ut av att jag är lite för lång och för att jag vill ut och tävla! Är helt inne på att skaffa stor häst nu!
 
varför ska du sälja devito?
Jag tror nog alla förstår det när jag skriver det att vi har ingen tid till honom varje dag som han behöver!
Vi lägger vår tid på bilbo och åke, så det blir liksom ingen tid kvar till devito.. Vi mår jätte dåligt för det här, vi vill att han också ska få träna och en dag bli en jätte fin kör eller ridponny! Men den drömmen känns långt bort när vi aldrig får tiden! :(
 
gillar du när det regnar?
 Nja, ibland kanske. Inte mitt favorit väder direkt!

finns det många hästar där du bor och grannar och sånt? 
Ja, man kan ju säga så här - här där jag bor så är det minst 500m till nästa häst gård, från en sida av mitt hus! Men ja, väldigt många häst gådar finns det här iallafall! ;)

hur många syskon har du?
Jag har två stora systrar!
 
vad heter sån man som bilbo har som står rakt upp?
Den kallas för stubb man! :)
 
vill du inte tävla med bilbo?
Det är min högsta dröm att få tävla med bilbo! Det va allt jag någonsin ville göra med han! Eller jag iallafall komma ut på någon pay and jump har jag alltid velat! <3
 
har ni hittat någon sadel än?
Nej, det har vi inte gjort än.. Så om jag vill ha en sadel att rida i så får jag ta min syster sadel som är hår att sitta på! :(
 
vart gillar du mest att rid?
I skogen är nog det bästa stället! Där allt är tyst och lugnt! Men det är också roligt att rida i padocken när man har en roligt hoppträning! :D
 
har du många mer djur än bilbo?
Jag hade en katt som hete felixz som va den underbaraste och smartaste katt jag någonsin haft! <3
Nu har jag en knäpp katt som heter timon som försör allt han ser om man inte kommer till han när han börjar jama..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback