Upp och ner..

Mitt liv är upp och ner nu känns det som. Jag ve inte om jag ska vara glad eller ledsen. Känns som om jag står på en vikande bräda, går jag för mycket å en sida så tippar den samma med andra sidan. På ena sida finns allt jag vill ha! Jag är inte för lång för bilbo han var yngre, mitt liv var nästan perfekt med allt jag ville ha! Medans på andra sidan är den dystra verkligheten. Jag är för lång för bilbo han är 19år, jag har inte allt jag vill ha. Finns sååå mycket jag vill ha men inte kan få. Jag ville ha en western sadel, men det är ingen idé nu när vi ändå tänker på att sälja bilbo. Jag vill så mycket mer! Jag och bilbo skulle ju göra allt! Ut tävla få ett starkare band mellan varandra! För han har svårt att lita på folk, men när han litar på en så lyssnar han på en!
Jag vill inte förlora bilbo! Jag vill ha han här vid mig föralltid, förevigt!
Men det är bara något jag kan drömma om just nu! 
 
 
Kommer någon ihåg den här! ↓
 
 
 
Här var en av de första gångerna jag red han löst! :)
Jag var över lycklig! Kände att allt vi gjort på ett halv år gick samman, vi lyssnade mer på varandra och han litade mer på mig! Nog för att han gick lite var han ville men vi hade hade bara börjat på något nytt! <3
 
Ett halv år senare var vi här. Vi hade kommit lite längre och vi hade ett så stark band mellan oss och vi kunde bara springa om kring. Bilbo lyssna alltid och stanna när jag ville! 
 
 
 
efter de här så red jag han knappt löst längre. Blev någon gång när jag kände för de. De kunde vara en gång i månaden, ibland.
 
Men jag kan säga de att han minns allt! Jag red han löst för någon vecka sen och vi gjorde allt vi gjort innan som ingenting! :) Men vet inte om det blir som det var för ett år sen, men det skulle vara så underbart att uppleva det igen! <3
 
Nu undrar säkert många hur det blir med bloggen?
Jag kan säga de att jag kommer fortsätta blogga här. Men det kanske inte blir så bra som det varit. Men kommer försöka uppdatera så mycket som jag kan och orkar. Å hur att ser ut längre fram med allt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback