In da skola..

Hej alla!!
Sitter just nu i skolan och har tråkigt..
Har sån ångest att jag inte kan skriva så mycke här.. har typ inte tid längre.. :(
Slutar typ tre varje dag, tar hand om bilbo och då e kl 8 så då orkar jag inte gå in på datan..
Är hur trött som helst.. :(
 
Och jag har märkt det att många skriver till mig att jag skrivit fel med det här om att kvala in till fjord Sm nästa år..
Å ja, det kan jag erkänna att jag gjorde!! Men det va så att jag prata med min syater om det och jag hade hört att man skulle vara i avs. b för att vara med, å då sa hon att jag måste tävla varje helg iett år.. men sen läste jag på SFF hemsida och såg att det inte va så.. Så ja, jag skrev fel!! Nöjda nu?
 
Men ja, vet inte va jag ska göra med bilbo idag heller? Ska upp till padocken om vädret till låter de!! ;)
Men just nu regnar det.. :( Men får se sen!! Hörs!! :)
 
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback