Segt..

Hej på er!!
Har inte bloggat på några dagar... sorry for that!!!
Men jag har inte haft så mycke å skriva om just nu..
Å jag fick inte min iphone härom dan..!! D:
Jag måste vänta till slutet på månan.. -.-'
 
Men ja, va har hänt?? :)
Jo, jag köpte ju de nya tränset till bilbo och pannbandet!!<3
Använde jag faktist samma dag!!
Har lite bilder på de!!
Kommer lägga upp de snart!!! ;)
Har också haft såna hära riktiga tränings dagar ute med bilbo och varit och klättrat med honom mycke och haft konditions träning. Kan ju säga att han va trött efterråt.. ;)
Men det synts att de funkar då hans bog har fått mer muskler och hans rumpa!! :D
Och han orkar mer på träningarna.. (Y)
 
Va ska jag göra idag?
Jo, om det är fint väder när jag kommer hem, så ska jag fråga syrran om hon kan ta lite kort på mig och bilbo!!
De vill ni väl ha?! ;D
Men om hon inte villl så kommer jag gå upp till padocken och filma lite själv!! Bara för att!! (Y)
 
 
Va gör jag nu då??
Jo, jag är hos mormor och morfar, för att morfar fyller år idag!!<3
Ska vara här hela dan, och sen åker jag hem och då har ja och syrran FF(!!!) hela natten!! :D
Om inte mamma och pappa åker hem.. Hoppas inte...
För då får ni inga bilder eller film.. :(
 
Men ja, ska lägga upp lite bilder snart och sen får jag se va jag gör sen!! ;)
 
Ha de gött!!
 
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback