Allt är imot mig..

Allt är imot mig nu för tiden...
Vill ut och rida Bilbo, men det kommer bara saker i vägen som jag måste göra nu de sista veckorna innan lovet!
Kan ju gå bort till rid huset som ligger 500m från vårt hus men jag har inte precis 100spän i fickan varje dag.. :(
Kan ju också gå till padocken som är lite billigare 20kr.. Men vet inte om de har plogat den eller någonting.. Så jag ska kolla de ihelgen när jag har tid!;)
Men jag börjar tänka va jag ska göra med Bilbo nästa år!
Tror inte vi ska sälja honom då alla som hört av sig säger 'har hittat en annan häst, så kommer inte och kollar på han.'
Så jag tror pappa tröttnat på de och riktar nog in sig på min systers häst istället.. :(
Men ja..

Mina mål för 2013!!!
* Ut och hoppa med Bilbo minst tre gånger!
* Vi ska bli bättre i lösridnigen, träna mer på de! ;)
* Bilbo ska lära sig ett nytt trick! :)
*Inte vara så seg med ridningen, måste skärpa mig..
* och som jag säger hela tiden, få ett bättre band mellan oss!

Sommar... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback