Gårdagen!

Ja, igår ja...
Det ska vi inte prata om!! XD
Va ute och red med syrran och Bilbo va PIGG.. Skulle va först hela tiden och takta hela tiden! Är lite jobbigt nu när jag är va vid att han är seg och inte "orkar"
Hålla takten med Åke.. Så när han nästan sticker med mig blir det lite jobbigt.. Men jag tror nog han e glad för att han har har skor och broddar så han inte halkar! Brukar va Åke som är jobbig, men efter som han inte fått nya skor så halka han så fort han sprang.. Syrran s att han satte sig nästan då jag och Bilbo galoppera iväg och Åke ville med och gick på ett is flak..! XD såg inte men det såg säkert jätte roligt ut!!
Och nu säger jag inte att jag inte gillar att Bilbo e pigg, DET GÖR JAG! :D
Fan va vi ska raca sen när han är igång igen!! Haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback