Känns både bra som de är dåligt..

Ja, de som va här och prov red bilbo åkte för några minuter sen.
Och jag kan säga de att efter alla som har varit här och kollat (5st) så känndes de här två bäst!!
Hon ena var ju sån att hon kolla runt lite på honom, men det kan jag förstå!
Så sen när det skulle rida så gick det super! Jämnför med alla andra som varit här så viste de va de gjorde!!
Jag märkte det på dom att dom gärna skulle vilja ta med honom direkt, men vi ska gör en vetrinär besikting först!
Och om allt är bra, som jag vet att det är! Så kommer de och hämtar han i veckan eller efter jul.. :(
Men de ska ha honom på prov först! Så om det inte funkar kommer han hit igen! :)
Men ja, man får hoppas på det bästa! Eller hur? ;)
Min älskling..<3

Kommentarer
Mikxki säger:

Vilken mysig bild :)

2012-12-17 | 22:36:46
Bloggadress: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback