Lugn dag!

Har varit en väldigt lugn dag idag! :)
Köpte de sista jul klapparna förut med mommi! Va kaos över allt kan jag säga!
Kom knapp fram i någon butik..
Men fick det vi hade tänkt så det va ju bra!! Sen så köpte vi något till min syrra som hon kommer att älska!! Tro mig Ann-Sofi, de gör du!! Fast en att du inte kommer fatta varför vi skaffa det från första början..! xD men du kommer älska den!! Skulle själv tagit den om det ute varit för mamma.. ;(

Men ja, va ute och red Bilbo för en stund sen! Gick jätte bra! Pigg som vanligt!! I LOVE IT!!! ;)
Älskar när han e så pigg!! Men gillar inte alls att marken e så hård nu.. Märker på Bilbo att han inte gillar det häller. :/
Hoppas snön för svinner snart och blir varmare!! Vill ha vår nu!!
Fast såg precis att det ska bli snö kaos mellan söndag och jul afton... O.o
Fuck.. Inget kan bli som jag vill. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback