Paus..

Hej alla!
Förlåt att jag inte skrivit på några dagar!
Men det har ju vart jul, så jag har lagt ner all min tid med att vara med min familj och släkten!
Jag och syrran red ut på julafton! VA jättte kul! Och bilbo va lika pigg som vanligt! ;)
Fick inga häst saker i jul kalpp iår.. :( men mycke pengar! ;)
Så det blir att åka in till stan någon dag här innan bilbo åker... och köpa några saker till han som e bra att ha!
Och lite saker till mig så klart! ;)
Bilbo fick en fin julklapp kan man ju säga.. haha.. avmaskning.. X)
Jag kan säga det att när syrran hade gett honom de så stog han och sura en stund och ville inte ha någonting för att han inte kände smaken av de.. X)
Men sen åt han sin mat, men varje gång man skulle kolla till han så kolla han upp på  en med jätte sur blick! XD
Men ja, tur att vi inte behöver ta de..
Hoppas ni har haft en underbar jul som jag haft!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback